Merhabalar, sorunsuz spinal sezaryen doğum yaptım 14 gün önce. Doğumdan çıktığımdan beri sağ el baş parmağımdan yüzük parmağıma kadar karıncalanma var hiç geçmedi. Üzerine yatmışımda karıncalanmış gibi. Doktorum ‘belki geçer geçmezse sinir sıkışması, karpal tünel olabilir ilgili doktora gidersin ’. dedi
Var mı böyle Bi şey yaşayan, kendi kendine geçiyor mu?