Ebruu91 Arkadaşlar selam, bu aylardaki bebeklerinizle gün içerisinde neler yapıyorsunuz? Birde emzirme aralıklarınız kaç saatte bir ne zamanlar emziriyorsunuz? Ah bide uyku problemimiz var tabi gece uykusuna çok geç geçiyor siz nasıl düzen oluşturdunuz ?
Bugleminannesi28 Ebruu91 emzirme araligim 40 dk da bir yada kızım ne zaman isterse artık kendi haline bırakmışım gün içinde piyanolu oyun halısı çıngırak hışırtılı kitap tummy time ses çıkaran oyuncaklar taklit vs. Bunları yapıyoruz uyku düzeni aslında iyi fakat birazcık bilgim olduğundan artık uyku eğitimine geçiş yapacam ve desteksiz uyku verecem çocuğuma şuan genelde meme ile uyuyor ama uyku aralığı iyi kendi kendine uyusun istiyorum gündüzleri 5 saat feln uyor gece saat 23.00 da tamamen uyuyor sabah 7.30-8 de uyanıyor
Ebruu91 Bugleminannesi28 bende uykudan uyanınc ve uyumadan önce emziriyorum ama sanki öyle emzirince göğsüm dolu olmuyor gibi emin olamadım. Gündüz uyku aralığı bizimkininde iyi 2 2 bucuk saatte bir uyur ama gece uykusuna geçmesi zor oluyor. Bi yerlerde yanlış yapıyorum ama çözcem inşallah 😄 bu saydığınız tüm oyunları bende yapıyorum ama bi yerden sonra gün içinse başka yapacak bişey kalmıyor 🙄