Bugün sabah hem bexsero hem de kkk aşısı olduk. Öğleden beri yemiyor, mama içmiyor, oyun oynarken mızmız. Ateşi yok sürekli ölçüyorum aşı yerlerinde de problem yok. Hiç bir aşıda böyle olmamıştık hep kolay atlatmıştık şimdi elim ayağıma dolaştı. Ne yapmalıyım?