Merveahmettoprak Bugün 7 günlük olduk sarılığı vardı 18 hastaneye yattık iki gün önce çıktık 10a düştü yarın kontrol var korkuyorum sürekli beslemeye çalışıyorum sütüm daha bugün biraz olsun gelmeye başladı . Uyanması bazen güç oluyor kaç saat uyuması lazım
Ygmrry Merveahmettoprak bizde de sarılık problemi vardı ben doktoruma danışarak mamaya da başladım tek başına sütüm yetmedi uyanmıyordu bebeğim
Vina3 Merveahmettoprak bizde de sarılık vardı mamaya başladık sütüm az olduğu için. 2 saatte bir emzir demişti öyle yaptık
Aliveannesi96 Merveahmettoprak 2 saatte bir mutlaka emzirmen lazım canım uykusunun ağır olması çok normal zorla uyandırman gerekiyor tamamen bezine kadar soyduğunda bebişler daha kolay uyanıyor topuklarından ve burnundan huylanırlar oralarını gıdıkla sık ama en etkili soyma mutlaka alarm kurup 2 saatte bir emzir inşallah yarın kontrolünüz çok güzel geçer
Vina3 Merveahmettoprak uykusu ağırda ayaklarına ıslak mendil sür veya kaşı muhakkak uyandırıp mama veya meme vermen lazım. Canı acır diye korkma ben çok korkuyordum ama hastaneye yatırırlar korkusuna uyandırmak zorunda kalıyordum
Merveahmettoprak Nebilemne Vina3 evet hastaneye yatmak gerçekten stresli bir daha yatmak istemiyorum ama bakalım yarın belli olur
Nebilemne Bizimki de zor uyanıodu 2 saatte bir beslenmesi gerekiyodu. Soyarak ayaklarını tırnak batırarak uyandırıoduk mecbur