Taze_annecik Merhaba hanımlar, 7 aylık bir kızım var. 2 tane dişi var. Emzirirken ısırmaya başladı. Çok acıtıyor emziremiyorum. Önerisi olan var mı? Yaşayanlar nasıl aştınız