SedaveEla merhaba 6 aylık oğlum ilk doğduğunda ilk cocugum olduğu için aptamil fln aldm sonra gazlanmaya başladı çocuk kilo aldırıyordu ama kabız gaz sorunu fazlaydı sonra 1 aylık fln hipe geçirdim çok iyi gelmişti bize kakasını fln rahat yapıyordu her gün diğer mamalarla 4 günde 1 yapıyordu ondan sonra hipple devam ettik pahalı diye geçn ay başka mamaya geçtik artık gaz sorunu falan kalmadığı için yani çoğunluk hipp kullandık memnunduk ama biz sadece hipp organic yazanı