Bebisiniz ellerini de bırakıp ayakta durduktan sonra ne zaman yürüdü 🙈 her bebek özeldir amacım kıyas degill katiyen sadece merak ediyorum,tay tay durma deniyor sanırım kızım 2 3 gündur ellerini de bırakıyor dik duruyor ama gel diyince emekleyip geliyor 🙈🙈😅şimdi desteklemek için neler yapmalıyımmm bunun arkası yürüme mi 😍🙏