ozlemmderin Herkese merhaba kızıma 2 yaş hepatit A aşısı yaptırdık. Hemşire koldan vurdu. Sizin bebeklerinize koldan mı bacaktan mı vuruldu acaba?
Bebegimm1 ozlemmderin sadece verem koldan yapıldı diğer aşılar bacak birde agızdan vardı ama çoğu aşıları bacaktan yapıldı