Kızlar meraba kızım 27 yaşında tam anlamıyla konuşmuyor iyiki doğdun anne , aaa anne bak park diyor , susayınca su diyor kelimeleri benden sonra tekrar ediyor algısında bir problem yok anlıyor konuştuklarımızı anneanne teyziş anne baba amca hala kaka çiş anlıyor bizi algı da problem yok ama işine geldiği gibi davranıyor çok endişeleniyorum şimdi kalkmış mesela anneanne teyziş diyor gidelim mi deyince evet diyor 🥺 ama korkuyorum ne zaman konusucaak acaba 🥺tostu çok seviyor sabah kalkmış anne tost diyor mesela