Papatyasever Sesi seviyeye göre değişiyor çok yüksek buharda ses yapıyor ama rahatsız edici değil bence. Ben kendim için kullandım önce şimdi oğlum için kullanıyorum uykusundan uyandırmıyor kesinlikle. Ben makinayı yerde calistiriyorum bütün gece islatmiyor bizimki yeri. Bizde hiç ıslanmadı en azından. Gece modu açtığınızda ışıklarını da kapatıyor tamamen karanlık bir ortam oluyor. Ben çok memnunum