Anneler selamlar kızım perşembe günü 2.ayını bitirecek inşallah . 2.ay aşıları var birde verem aşısınıda ertesi güne olacak . Rota aşısıda yazdı doktorumuz onuda olacak doktora sordum 3 aşı birden ağır gelmezmi dedim bi sorun olmaz dedi ama korkuyorum hepsi aynı anda olan bebekler varmı yardımcı olur musunuz 🤲