Colahusu Nerdeyse 7 aylık olcak kızımın saçını hiç kesmedim kesmeyide düşünmüyorum çok dökülüyor zaten kescek bişeyde kalmadı kv makineyle keselim diyor gür çıksın diye ama ben sıcak bakmıyorum. Siz kestiniz mi hiç?
Gzdzeynep Colahusu gür çıksın diye kesmeyin gür çıkmıyor hele bir de kız çocuğuymuş ben kızımın saçını hiç kesmedim gayet de gür ve uzun. temmuzda 4 yaşını dolduracak. arkadaşım çocuğunun saçlarını iki kez sıfıra vurdu hala seyrek ve ince telli çünkü yapısı bu yani üstü kesseniz kökü neyse o çıkıyor.
Melis1706 Colahusu Tek seferde gur cikmaz birkac jere yapilcakki gur ciksin sadece ayni olcude uzar ben kesmedim kesmeyide dusunnmuyorum
Deletedmom_79 Colahusu bence saçın doğsıyla alakalı. Saç kökünü kazımıyolar ki yüzey gidince gür gelsin. 5 aylık kesmedim baya sürede kesmicem
asiltonunmommysi Colahusu hiç kazıtmadım oğlumun saçını uzadıkça gözüne kulağına gelen yerler bi toparlarsın diye götürüyoruz berbere