1pekmom_ Keslin_3 kimlik için başvuru yaptık ondan sonra otomatik yatmış, herhangi bir başvuru olmuyor
Kutayeda Keslin_3 aldım canım eşim bebegımızın nüfus cüzdanını çıkarmaya gıttıgınde obada başvurmuş pttye yatmıştı