Bebeğim yaklaşık 3 buçuk aylık. 1 aya yakındır bebeğim arkaya doğru çok geriliyor. Sürekli olmasada bi gün yoksa diğer gün öyle, Yani öyle bi geriliyor ki bildiğiniz arkaya doğru C oluyor resmen. Huzursuzlanıyor bazen baya uzun ağlıyor. Öyle olduğunda uzun süre emmiyorda. Sakinleştirmek zor oluyor. Netten araştırdığımda reflü gaz felan yazıyor. Doktoruna yazmıştım bunun için biogaia verdi kullanıyorum şuan hani sıkıntı var gel felan demedi. Ama Bugün sağlık ocağındaki ebe bunun bi sorunu var bunu doktoruna götür kontrol ettir sıkıntısı var felan diye konuştu çok huzursuz oldum. Yaşayan varmı?