Kızlar bebeğim 16 günlük 6 günlükken göbeği düştü kanama vesaire olmadı 10 gün lükken duş aldırdık o günden beri göbek deliğinde kabuklu kabuklu kanama oluyor başına gelen var mı acaba antibiyotik krem aldık onu sürüyorum bir de Kristin diye bir fısfıs var yardımcı olur musunuz acaba korkuyorum da