Merhaba, normalde de sütüm öyle bol değil. Bebeğim 1 yaşında. İşe gidip geldiğimde 8-9 saat içinde göğsüm çok şişmese de taş gibi olurdu ama bu bir iki gündür eve geldiğimde o sertlik olmuyor çok hafif oluyor. Sütün azaldığını gösteriyor olabilir mi bu? Bebeğim emiyor habire ama. Yarın doktora gideceğiz ve kilosu için yine yeterli değil diyecek. Çünkü internete göre ortalama kiloda olduğu zamanlarda da öyle diyordu. Takviye mama teklif ederse kabul etmeli miyiz sizce?