Secil_Alp Yok, ben tazyikli sütüm yüzünden çok sıkıntı yaşadım. Tıkanma süreçleri beni panik atak yaptı. Korkudan sağarak verdim, yetişemeyince mama da vermek zorunda kaldım. Şimdi mama ağırlıklı gidiyor bu yüzden. Şimdi de tazyikli kısmını içiyor, tazyik bitince ağlamaya başlıyor. Korkudan çok hata yaptım. Yani bu tazyik benim kabusum oldu :(