Kızlar 50 gün önce doğum yaptım biraz önce lekelenmem başladı sanırım regl olucam doktorum doğumdan 2 ay sonra gel dedi doğum kontrol hapı ile korunacam hapı kanama başladığı zaman mı almak gerekiyor yoksa her hangi bir zamanda da başlayabiliyor muyuz ?