Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu. Cerezette doğum kontrol hapına basladım. 3 4 gün öncede anneme geldiğim için yanıma almayı unutup içmemiştim çünkü onu garanti olsun diye içtiğim için cok önemsemedim. Geçen gün adetim geldi ilk defa ama sürekli leke seklinde geliyor azar azar pet asla dolmuyor. Acaba hapa baslayıp bıraktıgım için mi böyle oldu yaa ?