Kızlar doktora muayene oldu atopik cilt dendi özel kremler alındı kullanıldı buna rağmen hiç azalmadı tekrar doktora gideceğim ama belki bebeğinin vücudunda böyle olup tedavi eden tecrübeli annelerimiz vardır. Bana fikir verirse çok sevinirim 🌸