6 eylül 2018 de dogum yaptım bebegin 5 aylıktı ilk adetimi gördüm ama kanım bi pedi dolduracak kadar değildi ondan sonra hep leke görüyordum bi iki üç gün sürüyordu duruyordu hep böyleydi 2 ay önce 5 gün leke gördüm adetten sandım sonra 20 gün sonra tekrar adet oldum ama aşırı derecede kanım gidiyordu yani anlatılmayacak kadar çok düşünün bebek bezi kullandım taşırıyordu diye hasta bezi kullandım 7 güne kadar da ciğer gibi parca düşüyordu 10. Gün yikandim eşimle beraber oldum sabahı yine leke vardı ondan sonra yin3 bisey yoktu 5.Gün gece bi baktım ki kırmızı et parçası düşmüş ama öncesinde veya sonrasında kanamam hıc olmadi leke dahil iki gün geçti şimdi tekrar damar gibi akıntının içinde kan var doktora gideceğim ama yarın hastaneler kapalı kaynanama sordum hamilesin diyor bende büyük kızımda böyle olmuştum diyor ama öyle kanım gitti ki bu sfer eğer hamileysem bile bebek kalmamıştır başına böyle bisey gelen var mı lütfen yardımcı olun korkuyorum ablam da diyor bende de öyleydi rahminde yara varmış