Kamale Tiktok’da fazlaca karşılaşdığım- silikon meyve emziğine bir şeyleri dondurub koymak. Diş rahatsızlığına iyi geliyormuş. Deneyenler varmı?
Kbr-a Kamale soğuk kompres iyi gelir tabiki.. anne sütünü buz küplerine koyup dondurup ağzına verebilirsiniz birde emziği dondurabilirsiniz onun dışında eğer diş çıkartma dönemindeyse sarımsak kürü ve karanfil yağ (el yapımı) birebir
Kbr-a Kamale onun hakkında pek bilgim yok ama ben kızıma karanfil yağ hazırlayıp sürdüm ara ara sarımsak yedirdim ve ağrısız ateşsiz çıkarttı dişlerini
Elif_61a Çok fazla yorum okudum bebeklerin boğazları şiştiğine dair denemedim denemeyi düşünmüyorum riske atmamak için. karanfili kaynatıp suyunu sürüyoruz tetagil iyi geliyor
EcrinMasal29 Elif_61a canım bısey sormam benim kuzumun dış etlerı üst dış yerlerı sısmıs 15 marttan bu yana ıstahaız ve 10 gündür de Bıneronu kabul etmiyor emerken ya ağlıyor yada almıyor bıberonu acaba dişten mı
Elif_61a EcrinMasal29 benim oğlum da aynı doktor dişten dedi 😒 çok zor bir süreç Rabbim yardım etsin ya