Bebeğim 3 aylık olacak ama kilolar hala gitmedi. Doğumda 6.5 kilo eksildi sadece doğumdan sonra da ben de bi iştah bi iştah günde 5-6 öğün yedim. Şimdi o kadar değil ama sabah kahvaltı yaparken bi sonraki öğünde ne yiyeceğimi düşünüyorum 🫣 Daha önce hiç diyet yapmadım iradem de pek sağlam değil. Bırakırsam daha çok kilo alırım diye korkuyorum siz nasıl kilo verdiniz biraZ motivasyon rica edebilir miyim😶🌫️