Bebeğim geceleri uyurken yüzüstü dönmeye başladı. Sırt üstü yatırıyorum bir uyanıyorum yüz üstüne geçmiş. Şimdilik bir sorun olmadı ama korkuyorum bir şey olacak nefes alamayacak diye. Tedirgin tedirgin yatıyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Çözüm ne olabilir ya da kendi haline mi bırakmalıyım?