Kızlar 11 günlük bebeğim var emziriyorum sürekli en az 30 dakka ama sürekli aranıyor ağlama krizlerine giriyor mecbur mama veriyorum sütüm de geliyor ama 25 ml felan içiyor mama ondan sonra sakinlesiyor tekrar ağlamaya başlıyor emzik verince bazen alıyor bazen almıyor ne yapacam kızlar acaba bebeğime sütüm yetmiyor mu mama vermek istemiyorum ama sürekli ağzında meme arıyo uykuya tam karnı doymadan dalmiyor uyku ve gaz için humana iyi geceler çayi siparis verdim hiç kullanan varmı acaba