Seyda581 ben yapacaktım son haftama kadar gittim bir doktora herşey uygun yaparız dedi. sonra aklıma geldi doktorun yorumlarını okuyayım dedim içime kurt düştü vazgectım son haftamda 37+5 de başka doktora gittim hiç normal lafını açmadan sezeryana aldı bebegı çıkarırken de bebek ters dönmüş dedi. İyiki vazgeçmişim diyorum.ama hep içimde kalacak