Bebeğim 3 aylık. Günde 2 defa mama veriyorum. Doktorumuz verebilirsin ama kilosu sadece anne sütü alsa da yeterli olur dedi. Ancak bebeğim 1-1,5 saatte bir emmek istiyor. Gündüz uyumuyor. Memede uyuyakalıyor, uyandıramıyorum. Gazı yokken altı temizken ağlama modunda. Böyle olunca da yeterli sütüm olmuyor gibi geliyor. Doktorumuz emzirme aralığını 3 saate çıkarın dedi ama terör estiriyor emmezse 😃 var mı bizim gibi olan anneler?