cilekliturtam Kızlar 6 aylık minnoş bi kızım var nasıl alışacak bilemedim yürüteçe bindirince ayaklarını kaldırıyo yere basmıyo yada sürüklüyo elinden tutup yürütmeye çalışıyorum onda da sonuç aynı adım atmasını nasıl sağlarım alıştırırım öneriniz var mı
Ezgimstf cilekliturtam canım valla benim ki öyle yapmadı ama hem fikrimi soyleyim hemde postun üstte dursun diye yazayım dedim, bence koya koya alisir her gün azar azar koy farkina varır
kerem_imm cilekliturtam biz de bugün aldık yürüteç ama henüz koymadım oğlumu. Uyanmasını bekliyorum.Çok heyecanlıyım sevecek mi acaba 😅
EniseEsila cilekliturtam canım benimki ilk koyduğum da ilk defa kahkaha atmıştı bir heyecanlandi falan aman dedim yurucek bu kız tabi o zamn 4aylik falan. Çok erken olduğu için koymadım bir daha. 6aydan sonra tekrar koydum bir aglaamk yok böyle birşey ayaklar havada tabi. Sonra iki 3 gün koydum ve alıştı zamana bırak yani alisacaktir
Mom107 cilekliturtam 6 ay biraz erken gibi bel kasları tam gelişmediği için zararlı olabilir bende kullandım ama 8 ayında falandı az az bırakıyordum içinde
cilekliturtam Ezgimstf çok iyi yapmışsın canım teşekkür ederim☺️Öyle yapıyorum bugün azda olsa basıyo gibi ama adım atmıyo sıkılınca ağlıyo gel gel yapıyo bakalım ne zaman alışacak
Ezgimstf cilekliturtam evet canım başta benimki de öyleydi ağlıyordu durmak istemiyordu koydukca alıştı birde ben onu yurutece koyduktan sonra heyecanlandiriyordum yani heyecanlandir Güldür sevdiği birşeyi göster kendi cirpindikca yürüteç hareket ediyor öyle öyle harket ettiğini yürüteçin gittiğini farkediyor şimdi bende 6 aylıkken koydum 15 günde dildir fildir gitmeyi öğrendi çok çabuk öğreniyorlar
Ezgimstf Mom9 evet canım ama azar azar koyduktan sonra Allah'ın izniyle bir problem olacağını sanmıyorum
cilekliturtam Mom9 ilk bebeğim heves ediyorum açıkcası herşeye normalde de adım falan atmıyo ayakta duruyor ama bakalım nasıl olacak☺️
cilekliturtam Ezgimstf bizimki çok sevdi rahatça oturuyo müzikli sallanma özellikli yürüteçi rahatına geldi açıkcası😂daha 2.günümüz dün ayaklarını kaldırıyordu bugün sürüyo arada basıyo inşallah alışır bende heyecanlandırmaya çalışıyorum güldürüyorum o şekilde gönlünü ediyorum artık😀😀ayları aynı arkadaşımın bebeği var 1 ay küçük gidiyo yan yan çok heves ettim☺️Benimkide öğrenir inşallah☺️
cilekliturtam kerem_imm inşallah sever benimki çok sevdi ama hareket etmiyor hemen de olmaz aslında ben çok sabırsızım heralde😂😂
cilekliturtam EniseEsila şükür benim kızda sevdi ama dediiğiniz gibi sürünce ayakları kaldırıyo falan çok komik😂😂bakalım deniyoruz her gün farklı bişey yapan var mı diye sormak istedim ilk bebeğim tecrübesizim
cilekliturtam Mom107 yastıkla destekliyorum ve tek bırakmıyorum uzun sürelide🙏🏻Ya biraz bebekten bebeğe değişen bişey bence 5 aylık arkadaşımın bebeği yürüteçte gidiyo yan yan oturdukları yerde tutamıyolar çok hareketli😀
Mom107 cilekliturtam evet değişiyor ama doktorlarda önermiyorlar ya ben kullanırkende hiç rahat değildim ama çalışıyorum ve en azından bir 10-15 dk onun ihtiyaçlarını hazırlarken rahat ettiriyor anneyi
cilekliturtam Mom107 kullanıyoruz yinede işte💁🏻♀️Gerçekten öyle bi kolaylığı da var ama ben yürümesi açısından istiyorum açıkcası koymak