laviniia Bebeğim 15 günlük, göğüs ucuyla emziriyorum, sağ göğsüm bir yere değince çok acımaya başladı yara olur diye korkuyorum. Yara Olmaması için ne yapabilirim. Her emziren annenin mutlaka göğüsleri yara oluyor mu gerçekten 🥹
irem25 laviniia benim de yara olmuştu gümüş kapak ya da göğüs kalkanı kullanmanı öneririm kıyafetin değmemesi açısından iyi oluyor ama benim göğüs yaralarım çok zor geçmişti 😞 ayva çekirdeği jeli iyi geliyor
irem25 laviniia ama ablamın göğüsleri hiç yara olmamıştı yani herkesin yara oluyor diye bişey yok biraz da ciltle alakalı bir durum galiba benimki çok hassastı
Topisko laviniia doğru bir şekilde emzirirsen ve kurutmadan nemli tutarsan (zeytinyağı falan sürersen) yara olmaz. Ama olacaksa her türlü olur. Ben 2 ay göğüs yaraso yaşadım. Hatta yarayı geçmişti benimki ucu yok olmustu hergun bir et parçası kopuyordu emmekten. Ne denediysem olmadı. Gümüş kapakta aldım ilaçta sürdüm. Bende işe yarayan tek çözüm sık sık havalandırmak ve havalandirirken de kurutmamak oldu. Zeytinyağı sürdüm ve birde karabaş otu kullandim. Sonra geçti yavaş yavaş. İnşallah yaşamazsınız yara. Çok çok zor oluyor gerçekten