Ilkgozagrim Ayaz0608 4 aylik olcak kızım dogdugundan beri giydiriyorum bu aksam giydirmessmmi dedm icim rahat etmedi giydirdim yine giydiren var mi diye post actim doğru yapiyormusum iyi o zmn😊
Thesra Ilkgozagrim Evet giydiriyorum çok önermiyorlar ama bebekler ayaklarından üşüttüklerinde gaz sancısı çok oluyor sıkmayan çorap tercih edebilirsiniz
Ilkgozagrim ebruaren Bilmiyorum cnm valla doğduğundan beri giyindiriyorum. Coraba hep alışır mi onuda bilmiyorm
ebruaren Ilkgozagrim ayaklı altlardan gıymezse muhakkak gıydırıyorum corapsız olur mu ztn hava sogudu ayakları da soguk oluyyor hep
Latifemrullah Ilkgozagrim bende doğduğundan bu tarafa giydiriyorum ☺️☺️ Sabah kalktığında ayakları sıcacık oluyor 😍❤️
Tugba36 Ilkgozagrim ben giydirmiyorum genelde . Sadece banyo ettirdiğim günler gece uyurken ince bi çorapla uyutuyorum .