kahvepres Yani otel değilde biz gitiğimizde villa kiralamıştık ancak ev kiralarsın zatn gidenlerin hepside ev kiralıyor daha konforlu daha rahat otel genelde hep cadde üstü carşı icinde ve hic rahat değil otel kafanı dinleyemesn malesef gürültüden
MineBos kahvepres Ev olunca yine kendin yap ye topla yıka ev işi olucak ben tatil yapmaya gidicem iş yapmaya değil ki
Nisann0601 MineBos ayyy evet hic onermem yaaa bencede kesinlikle hersey dahil bir otele gitmek. Ben öyle bir hata yaptim resmen evde yaltiklarimi oradad yaptim. Kahvalti hazirla topla yika guya tatil yapcaktim. Fethiyede cok guzel hele denizi 🥰 ama oludeniz soguk oluyor biraz biz haziran ayinda gitmistik 2 sene once bu sene nasil olur bilemem
Nisann0601 Belizdeniz ne kadar sanslisiniz ya 🥰 Bende Ankaradayim mayis ayina gircez kar yagiyor burda 🤣