sozge45-28 Merhabalar bugün 7. ay kontrolü için sağlık ocağına gittik oradaki hemşire baş çevresinin normale göre büyük olduğunu söyledi 46,5 çıktı baş çevresi böyle olan var mı varsa bir sorun oluştu mu ilerde