Super_mom Kızlar merhaba 14 aylık bir oglum var bu ay Bi şüpheli ilişkimiz oldu dün test yaptım ilk bişey yoktu sonra çarşıya çıktım bakmayı unuttum akşam geldiğimde 2. Çizgi vardı kuruma çizgisi mi acaba eczane uzak oldugu için testi tekrar almaya gidemedim yorum yapar mısınız https://imgyukle.com/i/Q9NPyh https://imgyukle.com/i/Q9Nol8
Birceninannesi Super_mom aynı şekildeyken kızıma hamile olduğumu öğrenmiştim😊 kuruma çizgisi değil testiniz pozitif bence kan tahlili verin ilk fırsatta🌸
bloggeranne Super_mom hamilesin bence birde soru ile alakasız olacak ama testler ne kadar yakın zaman da aldıysan söylermisin
Mizmizmyrtle Super_mom bence kuruma çizgisi değil ben her ay reglim bir gün bile gecikse test yaparım saatlerce de dursa tek çizgidir hiç kuruma çizgisi diye bir olay yaşamadım bence pozitif
Birceninannesi Super_mom henüz hamile değilken birçok test yapmıştım hiç birinde böyle kuruma çizgisi çıkmamıştı.Saatler sonra baktığımda bile ikinci çizgi yoktu. Bana var gbi geldi ama sonuç istediğiniz gbi olur umarım🙏🏻
Super_mom Birceninannesi Amin canım benim bende ilk bebegimde uzun süre istedim çok test yaptım sonrasına hiç bakmadım çıkmadı çizgi diye attım hep
Super_mom Mizmizmyrtle çogu böyle diyor bir kesim de kuruma çizgisi her testte çıkar diyor aklım çok karışık 😂testte ilk idrar yada ne biliyim akşam üstü yaptıgın idrar degişir mi
Super_mom Mizmizmyrtle tekrar test yaptım şimdi çok çok silik çıktı ilk idrar olmadığı için olabilir mi
Esrasss P]benimde bir kere reglm 5 gun gecikince yapmistim sonradan boyle kuruma cizgisi cikti ama hamile deildim