Aylardır elim parmaklarım kaşınmaktan yara oldu. 3 ayrı doktor biri dedi mantar biri dedi egzama biri dedi uyuz.. Kullandığım hiçbir ilaç da fayda etmedi. Nasıl geçecek anlamadım. Uyuz olsa eğer ailedeki diğer kişilere de geçmez miydi 6 aydır… Belki bu durumu yaşayıp çözüm bulan vardır aranızda diye sorayım dedim.