Bebeğim 3 ay 28 günlük yani 4. Ayini tamamlayacak bazen eline oyuncağını veriyorum sanki zor tutuyor gibi bazen de kendisi alıyor yanında ağzına sokmaya çalışıyor tam olarak kavrayamadığını düşünüyorum sizce erken mi? Bazen de sanki bacağını üstünde eskisi gibi durmuyor anlamadım korkuyorum ister istemez