Merveu222 Merhaba bugün kontrolümüz vardı doktor biogaia verdi kızımda ağrılı bir gaz sancısı yok ağlama ataklarımız falanda yok sadece inleme oluyor arada kullanıp memnun kalan varmı ??
[silindi] Merveu222 bu forumda bio gaia kullanmayan yoktur herhalde %99uda memnundur. Kullanın probiyotik zaten zararı olmaz bağırsağını düzenler.
sevvalyilmaz Merveu222 ben 1 buçuk aylıkken kullanmaya başladım 4 ayligiz hala kullanıyorum bio gai tamamen doğal bir urun hem bağırsak sistemini geliştiriyor sadece gaz için değil gazi da varsa rahatlatır bizim gaz problemimize çok iyi gelmişti rahatlıkla kullanabilirsiniz sadece etki etmesi için aynı saatlerde vermeniz gerekiyor
Elifnur_drsn Merveu222 hiç memnun değilim cnm kullandım çünkü sonra bana Elma yağı tavsiye ettiler onu kullandım şükür gaz problemizi kalmadı
Tontisimm Ben kullandım ve çok iyi bir damla👍🏻 Kızım gazlıydı sab sımplex ve bıogaiayı günde hep veriyordum. Sab sımplex bağırsak gazı için, biogaia ise mide gazı için. Ve o damlanın özelliği her gün aynı saatte verilmesi
Naygun Merveu222 Bizde yeni basladik kullanmaya. Bugun baya bi gazini çıkardi ve kaka da yapti. Artik damladan mi bilmiyorum da cunku 2 gundur kullanıyoruz gunde 5 damla
Naygun Merveu222 Evet tek seferde. Doktor aksamlari emzirdikten sonra 5 damla vermemi soyledi. Gece de güzel uyudu ama bilemiyorum damla hemen etkisini gostermis olabilir mi 2 günde. Gosterdiyse cok iyi bir damla
sevvalyilmaz MehmetAras evet sürekli içerisinde canlı mikroorganizmalar mevcut olduğu için kefir mayası gibi düşünün buz dolabında muhafaza edilmesi gerek
Babyboys Merveu222 o probiyotik içeren bir damla bağırsak florasını düzenliyor diye biliyorum ben kullandım 😊