Kızlar merhaba . Bebeğim 2.5 aylık ve doğumdan bu yana memeyi alamadı, silikon göğüs ucu kullanıyorum normal asla almıyo çıkartıp deniyorum ama resmen savaşıyor çok bagırıyo aglıyo . Siz nasıl memeye alıştırdınız veya kullandınız mı yardımcı olabilir mısınız bana ? Silikonu Sürekli yanımda taşımak istemiyorum direk memeyi emse daha iyi olacak 🥹