Melekhnm saygı duyuyorum fikrinize ama ben devlet aşıları ve özel aşılar hepsini yaptırma taraftarıyım. Sırf aşısız olduğu için bir hastalığa yakalanırsa yaşayacağım vicdan azabını kimse dindiremez. Ha tabi ki aşıdan kaynaklı bir sorun yaşarsa yine büyük vicdan azabı duyarım, fakat aşıların bu denli yan etkilerinin olduğuna dair karşıma beni ikna edecek bir kanıt getirsinler, atıyorum desinler ki bak bu çocuk şu aşıları oldu ve sırf bu yüzden şu rahatsızlıkları hastalıkları var diye belki o zaman fikrim değişir. Aşı yaptırana da yaptırmayana da saygım var, ben yaptırmayı seçen taraftayım.