Kızlar bebegim emzik emiyor ve 2 yasina girecek artik biraktirmak istiyorum çünkü ayni emzikten baskasini emmiyor. Farkli emzik aldik kac defa asla onlari emmiyor. Elindeki emzik de kirildi emerken dagiliyor feln 😀 ama asla baskasini emmiyor. Simdi sorum su ben tamamen nasil biraktirabilirim. Biraktiran arkadaslar nasil yol izlediniz?