Momonlyn kullandıkça yenersiniz. Eşinizi ikna etmeye çalışın, yaz da geliyor, gezersiniz bebeğinizle bol bol. Eğer eşinize bel bağlamak istemiyorsanız ve arabayı çalıştırıp kaldırmayı, stop etmeyi biliyorsanız bebeğinizi eşinizle bırakın tek başınıza binin arabaya. Yavaş yavaş, sindire sindire hareket edebilirsiniz yanınızda sizi yönlendiren birisi olmazsa. Tabi bulunduğunuz yer trafiği yoğunsa bu dediğim pek mümkün olmayabilir😁 ama işin olayı kullanmakta, direksiyona geçtiğinizde siz bile şaşıracaksınız cesaretinize