Tahsintakha relaktaz damla kullandım ben her bebeğe laktoz gaz yapar mamada ve anne sütünde de bulunuyor laktoz gaz yapan yiyecekler yemeyin araştırın emzirmeden mamadan önce bir damla relektaz kullanın başka bir şey yapmanıza gerek yok kolik olacak demişti doktor olmadık bu sayede önerdiğim arkadaşlarımın bebişleri de rahat etti canım