Catlakbiranne iletişiiiim iletişimmm iletişim, çocuklar kaç aylık olursa olsun mutlaka konuşarak anlatın hayır demek yerine neden doğru olmadığını anlatmak gerekiyor benim oğlum10 aylık dişleri çıktıkça ısırıyor ve bunu yapmaması gerektiğini canımın acıdığını onu beseleyemecek olduğumu anlata anlata artık ısırmıyor bi şekilde öğreniyorlar.. üstüne gittikçe daha da oyun sanıyorlar bu yüzden üstüne düşmeden çocuğum bu yanlış şu nedenden yanlış vs anlatmak gerekiyor