Catlakbiranne
Çocuklara bizim gibi doğruyu ve yanlış ayırt edemedikleri için. Zaman alan durumlardır bunlar. Sabırla doğruyu anlatın. Doğru ve yanlış anlatın.
Sonra zaten yavaş yavaş kavrıyorlar.
Bizde vurma popoya var gelip gelip bana yapıyor. Babasından gördü ve unutmadı, söyler baba cici yapıyor anneye bende diyor.
Ama benden başkasına yapmaz. Sürekli anne haricinde kimsenin poposuna dokunmuyoruz, yanlış annecim diyorum.
Ama biz doğru ve yanlışı ayırt ediyoruz artık. Ayakkabıları ter koyun doğrusu ve yanlışı öğretin.
Bir şeyin yönünü fark koyacakta öğretebilirsiniz.
Oyunla öğrete bilirsiniz, ona dokunarak aaa annecim vurduğum için özür dilerim canın aşçısı mı, sen bize vurduğunda uf oldu. Krem sürelim filan.