Tugceflin Az olduğunu düşünüp üzülüyorsanız yapmayın lütfen. Kızım kolik bebekti sütüm hep vardı çok da emerdi ama 24 saatin yarısında ağlardı en az, ne gündüz ne gece uykusu yoktu. Boyu da zaten uzun biraz iyice zayıf gözüküyordu. Hastaneden çıkarken 3500 kiloydu ama 3 aylıkken 5300 dediğim sıkıntılardan dolayı hep sınırdan kilo aldı, her gören moralimi bozmaya çalışsa da ben doktorumu dinledim mamaya vs gerek görmedi. Gazı bitince çok güzel toparladı 6 aylık 9300 kg 75 cm bi tosbik şimdi. Eğer ihtiyacı olsa tabiki mama verirdim bu arada önemli olan onların sağlığı, mutluluğu eğer doyamadığını düşünüyorsanız takviyede bulunun ama ihtiyacı da yoksa zamanla toparlar rahat olun 🌸