Selamlar,
Bebeğim emip kafasını sağa sola atıp ağlıyor 2-3 haftadır, meme reddi zannediyordum ama sütüm çok çok az olduğu için yapıyormuş :( ilk 2 ayda sağınca 120-150 cc gelen sütüm artık 30cc bile çıkmıyor. Sütümü tekrar arttırabilir miyim? Yoksa böyle böyle bitecek mi? Bebeğim 3 ay 1 haftalık. Ne yapmalıyım?