Pastörize sutle yapmak daha iyi . Kaynattim parmağımla 7ye kadar sayabilince bi kaseye oda ısindaki 1 buçuk kaşık activiadan koydum . Isittiğim sütten ona iki kepce kadar koyup karistirip kavanoza döktüm kavonozun ağzina bi bez ya da pecete koyup kapagi uzerine tutturdum ama sıkistirmadım sonra da havluya sardım sofra bezine de sardım sıcak bir yere koydum ⅘ saat sonra tuttuyo . Sonre kavanozun kapağı açik buzdolabinda beklettim bir süre ve kapagi kapattım taş gibi oluyor her seferinde cevirince düşmüyor