Dün gece sormuştum ama cevap alamadım bebeğim 7 aylık desteksiz oturuyor dün geceden beri koltuğa oturtunca kendini geriye geriye vuruyor koltuğa kafasını vurduruyor sallanıyor bu aylarda böyle bir şey yaşayan var mı? çünkü aynı otizmli çocukların yaptığı hareketi yapıyor. (otizm konusunda yeterince bilgim var belirtilerini de biliyorum) sadece bu hareket normal mi onu öğrenmek istiyorum.