Yigitinannesi0312 havuç kabak balkabağı patates yani bizim kışa denk gelmişti. Mevsimde ne bulursam o şekilde 3 gün kuralıyla verdim. 6. Ayda başladık biz de. Elma armut ayva muz falan da verdim hep tadımlarda her şeyi tattık. Yumurtanın beyazını da tattırdım 6,5 aylıkken. 7. Ayda et tavuk balık tattırdım. 6,5tan sonra karışım mamalar yapmaya başlamıştım. 7. Ayda irmikli ya da yulaflı mamalar yapıyordum. Pancake yapıp eline veriyordum biraz oynasın biraz yesin diye. 6,5 aydan sonra yumuşacık püre kıvamından artık pütürlü kıvama geçmiştik. 8. Ayda bakliyatlara geçtik. Mercimek pirinç bulgur gibi. Kefir içiririm arada ya da kefirin içine meyve koyup o şekilde veririm. 7. Ayda yine makarna veriyordum eline biraz oynasın biraz yesin diye. 6. Ayda lor ve labne verdim ama ikisini de sevmedi. 7. Ayda dil peyniri verdim. Sonra süzme peynir kaşar peynir şimdi yiyor evde ne varsa. Tarhanayı çok sever ama ben çok çorba yapmadım başlarda çünkü sulu, püre şeyleri çok yapınca katı gıdayı reddediyor. Şu an da mesela çorba yaparım ama içine ekmek doğruyorum normal ekmek de koyarım ama genelde böyle tahıllı proteinli güzel ekmekler varsa onu tercih ederim. Ama ramazanda ramazan pidesi de koyduğum oldu sonuçta her zaman evde her şey bulunmuyor. Şu an 9,5 aylık. Akşam yemeğinde biz ne yersek onu yer. Biraz yemeklerde tuzu azalttım acı falan koyarsam vermiyorum tabi ki.