newmoms Kızım uykuya direnir oldu. Memeye asla hayır demeyen bebek meme almıyor kucağıma alıp yatırdığımda daha çok ağlıyor. Biberonu almıyor. Napacağımı şaşırdım. Atak böyle mi oluyor ??
Yigitefeninannesi_ newmoms sanırım atak dönemi çünkü biz 4.ay atagini huysuzluk sürekli kucak olarak geçirdik diğer belirtiler olmadı hic
Yigitefeninannesi_ newmoms 4.ay atagi uzun bi atak zamani deniyor bende burda okumuştum ama biz öyle uzun bi atak gecirmedik uzun da sürmedi sanırım her bebege göre değişiyor
sinoli newmoms Ben takmamaya çalışıyorum yoksa beni çok sinirli 10 dakika da olsa bazen şarkı açıyorum ya da otun halısı