Benim göğsüm zaten yara 3 aydır iyileşmedi normal şartlarda da acıyordu. Ama farkettim meme ucumun tam kenarında yuvarlak beya toplu iğne başı gibi bir şey oluşmuş. Gören bu deri diyor (bende deri kaybı oldu emzirirken deri oluşuyor tekrardan) ama bana süt kabarcığı gibi geliyor çünkü farklı bir acısı var. Dün duşta sıcak suyun altında elimle biraz göğsümü sıktığımda ordan süt fışkırdı. Ama hala emin değiliz deri mi kabarcık mı diye nasıl anlayabilirim. Geçen kardeşimle gazlı bez yardımıyla temizledik kanamadı sütte fışkırmadı deri gibi geldi bize ama dün süt fışkırınca ordan bilemedim acısı kötü😥